-
Szczegóły
Zapraszamy do udziału w konkursie "Teraz Polska" na prace magisterskie dotyczące promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski.
Trwa XI edycja Konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Prace magisterskie dotyczące promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski można zgłaszać do 23 października 2017 r. Na laureatów Konkursu czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości blisko 50.000 zł, publikacje i staże.
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” po raz jedenasty ogłosiła konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą szeroko rozumianej promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski. Konkurs jest organizowany przy współpracy z PAIH, POT, IAM oraz ARR. Patronatu dotychczas udzielili: Minister Spraw Zagranicznych, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Sportu i Turystyki, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Na laureatów czekają nagrody główne oraz nagrody specjalne o łącznej wartości blisko 50 000 zł. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja i Rozwój”.
– Na przestrzeni dotychczasowej historii Konkursu otrzymaliśmy blisko 700 prac magisterskich z kilkudziesięciu uczelni publicznych i niepublicznych z całej Polski, a ponad 100 z nich nagrodziliśmy. Rokrocznie przekonujemy się, jak wielki intelektualny potencjał posiada nasza młodzież, jak świeże i twórcze jest jej spojrzenie na temat współczesnej Polski. – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Pracę magisterską może zgłosić uczestnik lub szkoła wyższa, reprezentowana przez dziekana lub promotora. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:
-
Poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy
-
Pracę magisterską na płycie CD/DVD lub nośniku USB
-
Streszczenie pracy
-
Notkę biograficzną autora
-
Kopię dyplomu lub potwierdzenie ukończenia studiów wyższych
-
Kopię promotorskiej recenzji pracy
Termin zgłoszeń upływa 23.10.2017 r.
Więcej informacji i regulamin konkursu znajduje się na stronie Teraz Polska (http://www.terazpolska.pl/pl/konkurs-teraz-polska-promocja).
KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ
TEMATYKA KONKURSU
|
WYDZIAŁ
|
HASŁA GŁÓWNE
|
HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE
|
- EKONOMIA
- FINANSE
- STUDIA LOKALNE I REGIONALNE
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
- INNOWACYJNOŚĆ
- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- KONKURENCYJNOŚĆ
|
- rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
- konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
- badania i rozwój
- rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
- umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
- rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
- strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
- marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
|
- SOCJOLOGIA
- PSYCHOLOGIA
- NAUKI SPOŁECZNE
- FILOZOFIA
- PRAWO I ADMINISTRACJA
- KULTUROZNAWSTWO
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
- LUDZIE
- POTENCJAŁ
- UWARUNKOWANIA
|
- marka Polska, promocja Polski w świecie
- wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
- dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
- instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
- marketing polskich miast i regionów
- spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
- rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
|
- NAUKI POLITYCZNE
- DZIENNIKARSTWO
- STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE
|
POLSKA W ŚWIECIE:
- TOŻSAMOŚĆ
- WIZERUNEK
- PROMOCJA
|
- promocja Polski w świecie
- Polska w stosunkach międzynarodowych
- działania marketingowe polskich miast i regionów
- promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
- wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
|
- WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH
|
- rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
- produkty i specjalności regionalne
- międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
- rozwój obszarów wiejskich
|
|
PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA
|
- marka Polska, promocja Polski w świecie
- działania marketingowe polskich miast i regionów
- międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
- dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
- skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
- polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
|
- TURYSTYKA
- REKREACJA
- SPORT
|
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU
|
- rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
- konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
- produkty i specjalności regionalne
|