Zapraszamy do udziału w konkursie "Teraz Polska" na prace magisterskie dotyczące promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski.
Trwa XI edycja Konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Prace magisterskie dotyczące promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski można zgłaszać do 23 października 2017 r. Na laureatów Konkursu czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości blisko 50.000 zł, publikacje i staże.
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” po raz jedenasty ogłosiła konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą szeroko rozumianej promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski. Konkurs jest organizowany przy współpracy z PAIH, POT, IAM oraz ARR. Patronatu dotychczas udzielili: Minister Spraw Zagranicznych, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Sportu i Turystyki, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Na laureatów czekają nagrody główne oraz nagrody specjalne o łącznej wartości blisko 50 000 zł. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja i Rozwój”.
– Na przestrzeni dotychczasowej historii Konkursu otrzymaliśmy blisko 700 prac magisterskich z kilkudziesięciu uczelni publicznych i niepublicznych z całej Polski, a ponad 100 z nich nagrodziliśmy. Rokrocznie przekonujemy się, jak wielki intelektualny potencjał posiada nasza młodzież, jak świeże i twórcze jest jej spojrzenie na temat współczesnej Polski. – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Pracę magisterską może zgłosić uczestnik lub szkoła wyższa, reprezentowana przez dziekana lub promotora. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:
Poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy
Pracę magisterską na płycie CD/DVD lub nośniku USB
Streszczenie pracy
Notkę biograficzną autora
Kopię dyplomu lub potwierdzenie ukończenia studiów wyższych
konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
badania i rozwój
rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
SOCJOLOGIA
PSYCHOLOGIA
NAUKI SPOŁECZNE
FILOZOFIA
PRAWO I ADMINISTRACJA
KULTUROZNAWSTWO
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
LUDZIE
POTENCJAŁ
UWARUNKOWANIA
marka Polska, promocja Polski w świecie
wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
marketing polskich miast i regionów
spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
NAUKI POLITYCZNE
DZIENNIKARSTWO
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE
POLSKA W ŚWIECIE:
TOŻSAMOŚĆ
WIZERUNEK
PROMOCJA
promocja Polski w świecie
Polska w stosunkach międzynarodowych
działania marketingowe polskich miast i regionów
promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH
rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego